Logo v2

De ombudsdienst bemiddelt in elk individueel geschil dat een afzender of bestemmeling heeft met een post- en of pakjesbedrijf, dat actief is in België. Een minnelijk akkoord bereiken tussen de klant en het bedrijf is het uiteindelijke doel in elk dossier dat we behandelen.

Klacht Indienen

Nieuws

Loading...

30 jaar ombudsman poste:

nieuw logo, dezelfde missie en ambitie!

Van het verjaardagskaartje van oma en het pensioen van opa, naar het pakje van de webshop.

30 jaar wel en wee uit het postgebeuren en de evolutie van een ombudsdienst.

 

Lees meer

Veelgestelde vragen

Vind hier antwoorden op veelgestelde vragen aan de ombudsdienst.

FAQ

Contact

Een klacht bij de ombudsdienst moet schriftelijk (webformulier, mail of brief) ingediend worden. Voor informatie kan u eveneens telefonisch contact opnemen.

Contact

Onze jaarverslagen

Interesse in de resultaten van onze dienst? U kan onze jaarverslagen raadplegen.

Jaarverslagen
Group 778

Het ombudsteam staat voor je klaar!

Wie zijn we?