Klachtenformulier
Opgelet: vakken met een * zijn verplicht in te vullen
Betrokken post- of pakjesbedrijf *
Het probleem al voorgelegd aan het bedrijf?       *
Op welke manier?
Elektronisch Datum: 
  Contactpersoon: 
  Adres: 
Per brief Datum: 
  Contactpersoon: 
  Adres: 
Per fax Datum: 
  Contactpersoon: 
  Faxnummer: 
Mondeling Datum: 
  Contactpersoon: 
  Plaats of telefoonnummer: 
Opgelet: als u op een andere manier uw probleem heeft aangekaart, of u heeft meerdere klachten, gelieve dat dan te vermelden in het kader: uw probleem.
Kreeg u een antwoord ?         *
Opgelet: graag krijgen wij een kopie van het antwoord. Dit kan u ons sturen of faxen, of als bijlage bij uw invulformulier of e-mail meezenden. Indien voorhanden stuur ons ook het referentienummer van de klachtendienst van het betrokken bedrijf.
Uw probleem
Om bestanden bij te voegen (Vergeet niet op uploaden te klikken !) Having trouble uploading? Send your attachment to info@omps.be
 

Uw gegevens
Naam:   *
Voornaam:   *
Indien u voor een bedrijf of organisatie optreedt
Naam van het bedrijf, organisatie...:  
Uw functie:  
Adres:   *
Nummer:   *    Bus:  
Postcode:   *    Gemeente:   *    Land:   * 
Telefoon:  
Fax:  
E-mail:  
Bevestiging e-mail
E-mail:  
In het geval van een compensatie betaling: 
Rekeningnummer IBAN:      
Rekeningnummer BIC:   
Hebt u alle gegevens nagekeken ?
Opgelet:

  • als u een e-mailadres hebt opgegeven:
    • krijgt u een kopie van uw klacht op het opgegeven adres, nadat u ‘VERZENDEN’ hebt aangeklikt
  • Als u geen e-mailadres hebt opgegeven:
    • u kunt de klacht uitprinten door op ‘AFDRUKKEN’ te klikken, nadat u ‘verzenden’ hebt aangeklikt
Van zodra uw vraag om tussenkomst is geregistreerd, krijgt u een ontvangstmelding met een referentienummer, de naam en de contactgegevens van uw dossierbeheerder
Koning Albert II-laan 8 bus 4, 1000 Brussel - Tel: 02 221 02 20 - Fax: 02 221 02 44 - E-mail: info@omps.be